Scenarii Campanie

Imaginează-ți cum ar fi ca un client care trece pe lângă magazinul tău să primească exact în acel moment un SMS despre o promoție în curs

Cum ar fi ca la a 5-a revenire în locație, clientul să primească un cod promoțional pe care să îl poată utiliza pe loc?

Cum ar fi dacă ai avea posibilitatea să trimiți un mesaj clienților care își sărbătoresc ziua de naștere peste câteva zile?

Beneficiile și aplicațiile FreeWiFi® sunt multiple.

Scenariu 1

Scenariu 2

Scenariu 1

Filtrarea informației

Filtrele de căutare:

  • Sistem de operare
  • Numărul de conectări
  • Demografice: sex, vârsta și locație

Sistemul de operare se referă la sistemul de operare al telefonului (iOS sau Android), în funcție de asta se poate filtra un tip de client cu un venit mai mare sau cel putin egal cu salariul mediu pe economie.

Numărul de conectari ne poate spune gradul de fidelitate a unui utilizator.

Folosind datele demografice ai posibilitatea să înțelegi mai bine profilul clienților tăi. Folosind filtrele sex, vârsta și nume ai posibilitatea să comunici foarte targetat.


Obiectivul Campaniei

Utilizarea productivă a rezultatelor din baza de date cu clienți reali pe care îi puteți contacta folosind filtre demografice avansate.

Trimiterea Campaniei

Folosind platforma online se pot trimite 100 mesaje pe secundă, rapoartele fiind vizualizate în timp real. De exemplu dacă raportul conține 6000 de numere de telefon, mesajele se trimit într-un interval de timp de un minut. Mesajul trimis poate fi de felul: "Îți mulțumim pentru fidelitate. Azi ai din partea noastră un cadou surpriză; prezintă acest mesaj angajaților ”Brand” și bucură-te de surpriză.".

Scenariu 2

Serviciul poate fi personalizat în funcție de soluția cerută de tine. Ex de cerință: fidelizarea clienților care vin în mod regulat în locație, în cazul de față a 10-a oara.

Aplicația poate identifica un utilizator care s-a conectat la wifi.

Varianta 01

La a 10-a revenire în locație clientul primește un mesaj automat prin care este invitat sa îl arate reprezentantului locației pentru a primi un anume discount.


Varianta 02

La a 10-a revenire în locație managerul acesteia primește o notificare cu revenirea clientului în locație, în felul acesta se pot personaliza discount-urile.


Varianta 03

Atât clientul cât și managerul primesc mesaj de notificare sau, în cazul managerului, e-mail.

Mesajul clientului conține un link către un formular online care îl chestionează pe acesta despre calitatea serviciilor / produselor locației.